Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 28, 2009

همینطوری

اینقدر اینجا ننوشتم که دیگه روم نمی شه بیام چیزی بنویسم.
اومدم بگم بعد از ماه چهارم که حال بدی ها و گلاب به روتون ها تموم شد دیگه خیلی سخت نبود. البته الان احساس میکنم مغزم اندازه یه نخود شده. حافظه و هوش و حواس هم که هیچ.
دوماه دیگه مونده و ما هنوز هیچ کاره خاصی نکردیم. انشالا در دوماه آینده.
دیگه اینکه از اونجایی که درخارج امپریالیستی ما اصولا 2 بار بیشتر سونگرافی نمیکنن (مگر اینکه از مادر سنش از 35 بیشتر باشه یه مشکل خاصی باشه) و بچه ما هم در این دوبار جنسیتشو نشون نداد ما هم تصمیم گرفتیم جنسیتشو چک نکنیم وسوپرایز بشیم. (البته من تا دو هفته پیش فکر میکردم برم چک کنم اما آقای شوهر اصرار داشت که چک نکنیم. از اونجایی که مغز من اندازه یه نخود شده آقای شوهر به سادگی مخ منو زد!)

در راستای اینکه ابن مدته زیاد به زایمان فکر میکنم این ویدیو رو هم ببینین. دیدن ویدیو به آقایونی که از مشکل حجب و حیا رنج میبرن وخانمهایی که تو فاز بچه و بچه داری و بچه دار شدن نیستن توصیه نمیشه.

همین فعلا

....

2 comments:

خانم شین said...

بنویس بچه از این روزهات
بعدا پشیمون می شیا

بذار حال و هوات ثبت بشه
نگی نگفتم

راستی توی مکه همه اش یادت بودیم و موقع خرید هی چشممون دنبال وسایل نی نی ها بود. چند تا تیکه چیز برای نی نی هم خریدیم و برات می فرستیم فقط اینکه من و امیر هی می رفتیم سراغ پسرونه ها! نمی دونم حالا به دلمون افتاده بود یا هر چی... خلاصه ما که فکر می کنیم پسره

بهاره said...

شیدا جونم من هم به دلم افتاده پسره. مخصوصا از اونجایی که هنوز اسم پسر نداریم.