Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 08, 2008

پراکنده گویی

1- نه این که کمال گراباشم نه؛ هر روز هم وبلاگ خانم شین رو میخونم که هوش جسمی و معنویم بره بالا- البته هنوز در مرحله خوندم نه عمل- ولی هنوز دستم به نوشتن نمیره. شاید میترسم. شاید فکر میکنم که چیز خاصی برای گفتن ندارم...نمیدونم شاید میترسم سفره دلمو اینجا باز کنم, میترسم عوض شده باشم ودیگه دوستام که عزیزترینامم دیگه نشناسنم, اونوقت چی؟

2- دو جلد پرسپولیس مرجانه ساتراپی رو تو تعطیلات خوندم. هم خیلی به دلم نشست و هم دلم گرفت. مرجانه 6-7 سال از من بزرگتره. جسور و شعاعه، در 9 سالگیش در مورده مارکس خونده و و و.... جالبه خاطراتش؛ شاید به نظر خنده دار بیاد اما تو کتابش جواب یک سری سؤال که همیشه داشتم رو گرفتم.

3- عجب این فارسی تایپ کردن من کنده.

4- آهان الان یادم اومد: سختمه دیگه آخه اعتماد به نفس نوشتنیم کمه.

5- حسین نوشته بودی اینجا رو بعضی وقتا میخونی. بابا تو هم شروع کن نوشتن که ما هم یه خبری از تو بگریم. این آقای اولدفشن من رو بد جوری یاد تو میندازه. اون مدلش قرینه توه اما؛ گرافیستیه که معماری دوست داره.

6- شین جون مرسی ار حمایتهای وبلاگی و کامنتیت.

7- من دارم میرم از طرف دانشگاه دوهفته هند و نیستم خلاصه. دوروزدیگه پروازمه؛ هنوز هیچ کاریمو نکردپم. به خاطره همینه دارم وبلاگ مینویسم. اصولا هر چیزی تو اضطراب یه مزه دیگه میده!

8- دیگه همین، تا بعد!

2 comments:

Anonymous said...

بهار بی خیال!!! چرا اینقدر درگیری سر یه چیز به این سادگی... بنویس. نترس. من حتی اگه تو بیای بنویسی که طی یه عملیات انتحاری یه قابلمه رو پرت کردی تو کله مادرشوهرت بازم دوست دارم و می خونمت. بنویس برات لازمه باور کن... در ضمن از هندم بنویس. پینگیلشم قبولت دارم. اینگیلیش هم قبولت داریم. تو فقط بنویس مادر!! اینقدر خسیسی نکن

نوشا said...

salam... hend khosh begzare. man hamishe arezoo dashtam ke beram hendoostan. hatman kheily khosh begzaroon va kheily ham movazebe khodet bash.

rasti javabe che soali ro too ketabe marjane satrapi gerefti?!